Saturday, February 12, 2011

Jeeee maal!!!

Meie oleme nüüd mõnusasti maal:)! Siiasõit oli täitsa okei, niikui ida-virumaale jõudsime otsustasin, et nüüd on õige aeg oksendada,Laura võttis mu puurist välja, et ma seal sees ei tatsuks ja maja ees otsustasin Laura ka täis oksendada ja autosse ka natuke;)!!!
Rahu sõbrad, ma ei ole haige. Lihtsalt koolis sai palju maiust söödud ja pikk autosõit vaevas mind ja otsustasin ennast kergendada. Nüüd on kõik korras, käin mööda tube ringi, mängin vanaemaga ja vanaisa võtab ka mind aegajalt sülle ja sügab mind. Mu tädi on ka siin, ta on natukese naljakas, tal suur pall kõhus. Seal siputab ka keegi:P! Ma tema kõhu peal siis eriti ei hüppa, äkki teen liiga.... Aga talle toodi juba mingeid mänguasju, ja neil on beebilõhn peal , ja ma siis nuusin neid ja niutsun...niiiiiii hea lõhn!!! Oi, aga kevadel ma saan päris beebit nuusutada;)!
Koolis läks hästi, uus asi oli- tunnel.Algul kartsin, aga teist korda juba meeldis. Laura käis ka mind seal uudistamas, ta arvas, et ma olen väga-väga tubli!!! Tegi pilte ka, aga need ma lasen Laural panna homme üles. Egas muud polegi, peab end nüüd natukese välja puhkama ja siis õhtusöögiks sättima,peoriided selga ja lauda!! Aidaaaa perekond&sõbrad

auh-auh

No comments:

Post a Comment