Sunday, February 6, 2011

Gripi hooaeg!!!

Oioi, teate kui raske on vaadata Issit(Erkkit) kui tal on nii paha olla:S!!! Ta oli puhta valge ja silmad siiamaani sinised. Päris kole oli see, kuigi mis siin salata. Pean ausalt tunnistama, et mul oli natukese hea meel ka, kuna reedese päeva oli ta kodus. Voodis pikali, aga siiski, koos minuga!!!
Ja Laura oli haiglane laupäeva õhtuks, kuidagi uimaselt jalutas minuga. Aga sai hakkama:)
Väljaskäimine jäi Laura hoolde. Temaga on mõnna:P... joosta tema ei tohi, aga temaga õpime käitumist õues! Ei tohi haukuda jooksjate, jalutajate, ja loomade&lindude peale. Alguses olin suht jonnakas, tegin ikka mis tahtsin, sain selge EI  küll oma haugatuste ja jooksupaneku proovidele. Ja algul oli ikka see maius ka parem idee kui haukumine:P....AGA NÜÜD- lasen kõikidel olla rahulikult, ei haugu isegi vareste peale, kes mind narrimas käivad!!! Kui rahvast tuleb korraga peale, siis pean istuma ja ootama vaikselt, mil nad mööduvad, siis saan tubli pajatäie kiitusi ja jalutuskäik võib edasi minna:P.
Eile lõi mu jahiinstinkt jälle välja- kiisu lõhnad leidsin, vot nende lõhnade juurest oli Laural veidike raskem mind eemale saada, aga lõpuks kaikatoikaga sai ta hakkama(minu õnnetuseks ja kassi õnneks). Igaks juhuks mainin, et ega ta ei löönud mind selle kaikaga, vaid meelitas mängima;)!
Tore on, õpin kiirelt, ja Laura ei jõua oodata, millal ma saan suuremaks ja veel targemaks:)!!!

Arrivaderci mi amigos!!! Ja pidage meeles- sööge apelsini igaks hommikuks ja õhtul küüslaauku ning gripp teid pikali ei löö!

auh-auh

No comments:

Post a Comment