Monday, February 7, 2011

Bond, James Bond

aka siis Fourstars, Porto Fourstars:D!
Tervist amigos. Mina hakkasin nüüd spiooniks, luuran mööda tuba ringi ja mitte keegi ei näe mind;)!
Trikk seisneb siis selles, et peab pesa endale peale tõmbama , et ainult mu pisikesed käpaotsad on ainult sutsuke näha! Ning siis käin selle pesaga mööda tuba ringi, ja nii juba teist päeva!!!! I´m sooooo cool;)!
Ma olin küll kaua seal pesa all, aga noh Laura ja Erkki olid naerust kõveras, et nad ei mõistnud pilti teha, aga küll ma õhtul või homme jälle luuran, et ehk siis nad mõistavad seda trikki jäädvustada ka.

Ning on kuulda, et varsti lähen vanaisa juurde kesklinna külla:P. Eile nad olevat seal käinud(ilma minuta:(   ) ja vanaisa oli juba uurinud minu järgi!! Et tahab mind külla:)  , ma ikka koguaeg rääkinud et ma nii pop poiss:P!
Nüüd jään ootele, kohvrid valmis:P.

Eilsel õhtusel jalutuskäigul kohtasime kolme taksikoera!!! Pikakarvalised punakad, väga kaunid...mulle meenutasid rebast, ehk sellepärast meeldisidki mulle, nendest saaksin Laurale teha ilusa kraekese;)!
Aga Laura ei viinudki mind nendega tutvust tegema, kuna koolis oli räägitud, et ma ei tohiks välja teha, Laura peab minu tähelepanu endale saama...Ning siis ta tegigi igasugu trikke seal ja paari sekundiga sai ta kõik mu tähelepanu endale...Nii palju kiitusi sain jälle:). Aga eile haukusin ühe möödakäia peale:( , no koguaeg ei saa ju nii viieline olla!!Eksju??!!?? Laura seda ei mõistnud ja sain selge EII....mis ma tast ikka kiusan, lõpetasin haukumise ja kõndisin edasi.

Ilusat tööpäeva teile, mina hakkan varsti tudile ja ootan pereliikmeid koju!

auh-auh

No comments:

Post a Comment