Wednesday, December 8, 2010

Päevake vanaisa juures:)!

On jõulukuu ting-tong,jõulukuu....

Andsin eile Laurale veidikese puhkust. Läksin terveks päevaks vanaisa( Erkki isa) juurde külla. Hommikul vara juba, nii et Laura olevat lausa 11.30 maganud:D. Vedeles ja jõi kohvi, tegi veidike tööd ja läks šoppama. Jõulukinke ju vaja ;)!
Jõulud on nii ilusad, lumi maas,piparkoogid ja mandariinid. Kahju, et mina neid süüa ei saa. Mandariini olen nuusutanud, ei meeldinud see lõhn:S.

Õhtuks läksin Erkkiga koju ja olin nii õnnelik ja vääääsinud. Ega vanaisa juures ma niisama ei passinud, tegin veidike modellitööd ka ikka ;)! Ehk varsti saan ka mõned pildid , siis panen kohe siia postituse juurde üles:).

Vanaisa juures käitusin ilusti:), korralik paipoiss:P. Siis saan ehk varsti jälle sinna. Kuigi Laura oli mind terve päeva taga igatsenud:)))).

Ma nüüd tekile ära...auh auh:) Igatsen juba  oma pereliikmeid , varsti saame jälle koos mängida:))!!!!

1 comment:

  1. Ei ole enam jõulukuu Porto! Mis keiss on? Emps ei luba arvuti taha kirjutama ?

    ReplyDelete