Wednesday, December 8, 2010

Oi kui kiire koguaeg on meil:D!

Jätkan sealt , kus pooleli jäin ja loodetavasti jõuame ka täna Lauraga kõik-kõik ära jutustatud!!


Mul on juba päris palju külalisi käinud: 8 inimest kindlasti! Ja nad kõik tõid mulle mänguasju:)))). Nii, et teil on vast mingi ettekujutus,mis mänguasjade kuhi mul kodus on:P! Mitte keegi ei saa mult silmi ära, tahavad ninnu-nünnutada. Alati ampsan neid kännudest ja põskedest. Laura siis keelab ja käsib ka külalistel keelata:(((. Ma millegipärast usun, et neil poleks selle vastu midagi. Üldse ilma Laurata ma oleks sihuke kuningakass-keegi ei keelaks mind peale tema ja Erkki!!! Ma ju nii Boss ja Ilus Poiss;)!

Nii, me oleme mu teiste vanaema-vanaisa juures ka käinud( Laura ema-isa kodus). Neil on ka koerad, kaks tükki kohe, sellised pisikest kasvu. Bella ja Betty. Bella on vanem ja Betty noorem. Laura oli 100% kindel, et Betty on nii õnnelik ja mängib minuga . Bellast ta arvas kohe, et selline asi talle ei meeldi, ta juba vana minusuguse beebi jaoks.

Autosõit sinna oli täitsa tore, pm terve tee magasin:P, korra oksendasin ka, aga see tuli sellest, et ma sõin vahetult enne sõitu, ja Ida-Virumaal vahepeal päris loksutas:P. Õnneks ajalehe peale ja kaikki kunnossa:).

Kui tuppa jõudsime, siis nad mind veel puurist välja ei võtnud, lasid Bellal ja Bettyls mind ükshaaval läbi võre nuusutada. Oiiiii, kuidas ma neid algul kartsin, võõraste lõhnadega ja hirmus-hirmus. Erkki võttis mind sülle, seal oli palju julgem olla. Koerad nuusisid mind ära ja läksid ka kohe minema:( Ei meeldinud neile, isegi mitte Bettyle. Tundus, et Laura ka enam heas kirjas ei ole. Kõndisid temast kaarega mööda.

Igatahes terve õhtu nad ignoreerisid mind , Bella tuli korra suurde tuppa diivani peale. Mõtlesin, et lähen siis tutvust uuesti sobitama, ehk isegi mängib minuga. Läksin siis diivani äärde sitsima, ehk halastab ja tuleb ise alla sealt. Aga misasja, näitas mulle hambaid ja urises...Noooo mismõttes, ahah tahad kakelda jahh....No tavai tule siia...Võtsin siis hoogu,ajasin hambad laiali ja tegin oma sõjahüüet ja asusin rünnakule..Kurja, Laura sai mind tagakäppadest kätte:(...Aga oiii,kuidas ma oleks talle näidanud. Või tema tuleb minu peale urisema.aiaiaiai. ...Laura hakkas minuga rääkima siis, et meie oleme nende külas, see ei ole meie kodu. Nende sõna maksab. Ei tohi kakelda. Oehh, hea küll, las nad siis olla omaette. See-eest Laura ema mängis ja nunnutas mind koguaeg:P.

Pühapäevaks polnud nad minuga ikka leppinud ja ennem kui ära läksime, jätsime neile minu lõhnaga mänguasja ja rätiku. Pühapäeva õhtul hakkas Betty mind otsima ja niutsuma:(...Aga kui Bella nuusutas mu mänguasja kirtsutas nina:S ja esmaspäeval nad kõndisid mu asjadest juba kaarega mööda.

Järgmisel nädalal tegime uue katse, ahh ei aidanud ka seegi. Laura siis keelas emal mind liiga palju nunnutamast, teised on kadedad ja jäävadki mind ignoreerima:(... Õnneks Betty oli veidike juba Laurale andestanud, et ta sellise pätipoisi neile viis.

Loodame varsti jälle minna siis on ka vanaisa(Laura isa) juba Eestis ja saan temaga ka tutvuda:P.

No comments:

Post a Comment