Wednesday, December 1, 2010

Mis ma siis vahepeal teinud olen?

Nii-nii, huvitav seik oli mul vanaisa(Erkki isa) juures käik. Tal oli sünnipäev, et külaskäigu mõte oli see, aga kuna ma lihsalt nii võluv olen, oli põhiline tegevus minu pildistamine;). Küll üks poos siis teine, aga egas ma eriti viitsinud poseerida kui oli vaja. Seal oli igast mõnusaid lõhnu: laua peal oli nii nämmasi sööke( millest mina ainult ühe juustutüki sain, ja seda ka sellep et ma istusin ja lamasin pildistamise tarvis), siis nemad ei olnud nii kurjad ega peitnud nahast mänguasju(jalanõusi),Laura küll käis ja keelas, aga aegajalt sain sinnapoole jooksu pista. Seal oli ka nii tore joogikauss ümber lükata:P. Kõige naljakam oli ikka minu jaoks see kui ma valge stuudiolina peale pissisin ja Laura end valgeks ehmatas. Mõtlesin, et võiks siis juba paar junni ka stuudiotuppa teha:) loogiline, et tegin seda;).
Närisin veel Irina võrksokki, mille saabaste sees leidsin,ajalehti,musitasin(hammustasin) enda vanaisa:P. Tegus õhtu oli mul. Laura küll muretses, et mis nüüd vanavanemad must arvavad aga arvamus oli siis selline: Millal jälle tuleme? Ja et ma võin üksi ka sinna minna!Terveks päevaks! Või isegi kauemaks kui me puhata tahame...Kõik hakkavad mind juba esimesest tutvusest armastama:)

Mõned pildid ka siis fotoshuutingust. Kuna mu vanaisa on väga hea oma töös, siis tema silm on eriti terav ja kriitiline. Mitmest pildist tuli ainult välja paar tükki :).







No comments:

Post a Comment