Monday, October 1, 2012

Vigane mina ja valulävita koer?

Rääkige nüüd teadjamad, kas koertel on kõrgem valulävi või mis? Porto tahtis täna mu kõrvale tooli peale hüpata, aga ta ei arvestanud, et kirjutuslaud ju ees ja selline mütsakas käis, tema aga ei teinud teist nägugi. Lõi siis pea ära. Mul endal süda kloppis ja huul kippus värisema. Aga kutt oli jumala õnnelik, et sai mu kõrvale. Kas selline pea äralöömine ei tee talle mingit liiga, ei mõju nägemisele või muud moodi närvisüsteemile???
Ahh jaa, vigane mina- kõndisin kodus ringi ja astusin põlve meniski välja. Täitsa tasasel pinnal, selleks on vaja väga geniaalset inimest :). Nüüd lombakas mina ja koer, kes ei mõista õueskäigul, et ei maksa mind tirida ja ei maksa mulle peale hüpata, kui mul pulikas viskamiseks käes on.

Kõike kaunist,

Laura&Porto

No comments:

Post a Comment